Informacje dodatkowe

Urlop 13.07 - 26.07

Zamówienia będą realizowane od 27.07.2022

Częste pytania

Poniżej znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w sklepie MioUnico.

Kliknij w pytanie, które Cię interesuje:

 


 

 

 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Wyprzedane –  0 sztuk na magazynie; Powodów może być kilka: nakład danego wzoru został wyprzedany, wzór został wycofany lub materiały potrzebne do wykonania identycznego egzemplarza są niedostępne. Jeżeli interesuje Cię ten produkt, daj mi znać poprzez email: info@miounico.pl lub telefonicznie: 512803016. Być może zaproponuję inną wersję i wspólnie uda się znaleźć rozwiązanie.
  • tylko 1 sztuka – produkt jest dostępny od ręki i możliwy do wysyłki w ciągu 24h. Często jest to unikatowy egzemplarz, bez możliwości późniejszego zamówienia identycznego. Jeśli potrzebujesz większej ilości, skontaktuj się ze mną lub sprawdź czy dany produkt występuje w opcji  >Dostępny na zamówienie<
  • Określona ilość sztuk (2,3,4...) – produkty są dostępne od ręki i możliwe do wysyłki w ciągu 24h. Stany magazynowe nie zawsze są tożsame z ilością możliwych do wykonania egzemplarzy. Jeśli potrzebujesz większej ilości sprawdź czy dany produkt występuje w opcji  >Dostępny na zamówienie< lub skontaktuj się ze mną.
  • Dostępny na zamówienie – produkt niedostępny od ręki. Można go jednak stworzyć specjalnie dla Ciebie w ciągu 7 dni. Jeśli nie chcesz nic zmienić w produkcie, będzie on traktowany jako egzemplarz seryjny z możliwością zwrotu lub wymiany w ciągu 14 dni. Jeśli chcesz nieco zmodyfikować produkt, dodać personalizowany haft, zmienić kolory głównego haftu (jeśli istnieje w produkcie) wtedy zamówienie traktowane jest jako indywidualne zamówienie , bez możliwości zwrotu lub wymiany. Aby omówić szczegóły indywidualnego zamówienia - skontaktuj się ze mną drogą email: info@miounico.pl lub telefonicznie: 512803016
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie sklepu. Nie ma możliwości zamówienia ani personalizowania.

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będzie wysłana informacja o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta uzyskasz dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia i zaksięgowaniu płatności za zamówienie (nie dotyczy płatności przy odbiorze osobistym ) rozpoczyna się proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

 

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska InPost
  • paczkomaty InPost
  • poczta polska (przesyłka polecona priorytetowa),
  • odbiór osobisty.                    

 » szczegółowy opis form dostawy

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy. W zależności od ilości produktów i sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.

Paczkomat- 11 zł

Kurier Inpost- 15 zł

Paczka Poczta Polska- 14 zł

Wysyłka naszywek od 8,70 zł

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od formy zamówienia i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe (konto ING Bank Śląski)
  • płatność gotówką lub kartą przy odbiorze osobistym (nie dotyczy zamówień indywidualnych)
  • płatność elektroniczna (przelew on-line za pośrednictwem PayU)
  • płatność przez PayPal

 » szczegółowy opis form płatności


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w siedzibie firmy, znajdującej się pod adresem: Krucza 5/2 , 53-409 Wrocław. Pracownia nie posiada stałych godzin otwarcia. Aby ustalić termin odbioru, proszę zawsze o określenie dni i orientacyjnych godzin a w odpowiedzi ustalam czy będę wtedy dostępna.   Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.

 


 

Co to są kupony rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferuję Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Nie, ale na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę bez VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Tylko dane zawierające NIP umożliwią wystawienie faktury. Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury to data wysyłki Twojego zamówienia. 

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się ze mną jak najszybciej po złożeniu zamówienia - najlepiej telefonicznie: 512803016.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się ze mną jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 512803016. Na zwrot zamówienia masz 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera InPost lub paczkomat Inpost,  otrzymasz  e-mail od InPost z numerem listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Numer ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

Wybierając opcję dostawy Pocztą Polską, numer listu przewozowego jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka. Przesyłkę możesz śledzić wpisując otrzymany numer na stronie: https://emonitoring.poczta-polska.pl/

 


 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

 

Tak, produkty dostępne w asortymencie sklepu oraz wykonane na zamówienie posiadają gwarancję. Nie ustalam konkretnego przedziału czasowego. Gwarancja jest zależna od danego przedmiotu oraz okoliczności.

 MioUnico to marka osobista, stworzona i zarządzana przez jedną osobę - Darię Milanowską. Produkty są rękodziełem a cały proces produkcji jest daleki od automatyzacji. Pragnę, aby każdy egzemplarz opuszczający pracownię służył Tobie jak najdłużej. Przykładam dużą wagę do jakości półproduktów - tkanin, nici, zamków, pasków, etc. Jeśli jakikolwiek produkt od MioUnico, w trakcie standardowego i zgodnego z przeznaczeniem używania, zniszczy się w sposób wskazujący na wadliwe wykonanie lub słabą jakość półproduktu (odprucie, odklejenie, urwanie, etc.) koniecznie skontaktuj się ze mną. Postaram się znaleźć jak najlepsze rozwiązanie, tak aby produkt spełniał swoją funkcję oraz Twoje oczekiwania. Przy rozpatrywaniu każdego przypadku oraz podczas naprawy gwarancyjnej uwzględniam okres użytkowania przedmiotu.

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne mogące mieć wpływ na uszkodzenie zawartości, zalecam odmówienie przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się ze mną pod numerem telefonu: 512803016.

Uszkodzona przesyłka będzie reklamowana u przewoźnika.

W każdym innym przypadku, skontaktuj się ze mną i opisz problem. 

 

 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, zgodnie z ustawą, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością. Jeśli produkt był wykonany na Twoje indywidualne zamówienie i został stworzony wedle Twoich wytycznych a cały proces jego tworzenia (kolejne etapy) były konsultowane i akceptowane przez Ciebie - produkt jest zwolniony z możliwości zwrotu. Jeśli produkt wykonany na zamówienie jest wadliwy > patrz punkt: Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

Oferowana PERSONALIZACJA w postaci napisu umieszczonego na smyczce do kluczy nie czyni z produktu indywidualnego zamówienia. Produkt z taką personalizacją można zwrócić.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl