Informacje dodatkowe

Urlop 27.04 - 07.05

Zamówienia będą realizowane od 08.05.2023

Regulamin sklepu

Dokonywanie zakupów w sklepie internetowym MioUnico odbywa się na podstawie niniejszego regulaminu i jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje w nim zawarte. Dlatego każdy Klient przed złożeniem zamówienia proszony jest o uważne zapoznanie się z regulaminem.

Podstawowe informacje

Zakupy  można realizować przez całą dobę , siedem dni w tygodniu. W tym czasie, w wypadku pytań czy problemów, można kontaktować się poprzez adres e-mail: info@miounico.pl  .Od poniedziałku do piątku, w godzinach od 10:00 do 20:00 MioUnico służy pomocą również pod numerem telefonu:

(+48) 512 803 016

W sklepie oferowane są akcesoria i ubrania projektowane i wykonywane przez Paulinę Darię Milanowską.

Podane ceny są cenami brutto. Ceny nie zawierają kosztów przesyłki.

Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

Sklep wystawia faktury (bez VAT) jako dowód zakupu towarów, tylko przy podaniu NIP. W innym przypadku, dowodem zakupu jest potwierdzenie zamówienia oraz wpłata za zamówienie.

Przy uwzględnianiu reklamacji oraz zwrotów, jeśli faktura nie została wystawiona do zamówienia, wystarczy wiadomość z adresu e-mail podanym przy składaniu zamówienia oraz ewentualnie numer zamówienia.

Podawane wymiary produktów są wymiarami przybliżonymi.

Odcienie materiałów w rzeczywistości mogą nieco różnić się od tych ze zdjęć ze względu na różne ustawienia monitorów.

Rejestracja

Rejestracja w sklepie MioUnico nie jest obowiązkowa. Dobrowolna rejestracja wiąże się z podaniem danych osobowych i akceptacją na ich zbierane i przetwarzane zgodnie z polityką prywatności sklepu. Zachęcam jednak do rejestrowania się, aby mogli brać Państwo udział w okresowych promocjach, organizowanych przez sklep. Ponadto, będąc zarejestrowanym, przy ponownych zakupach nie muszą Państwo kolejny raz wprowadzać adresu wysyłki, a także mają możliwość obserwowania produktu.

Aby się zarejestrować, należy kliknąć na przycisk „Zarejestruj się” w prawym, górnym rogu sklepu. Rejestrując się Klient zakłada własne konto, dzięki któremu może śledzić wybrane produkty, ma wgląd do historii swoich zamówień, na bieżąco może aktualizować swoje dane kontaktowe.

Podczas rejestracji można ale nie trzeba zapisać się na newsletter. Po zapisaniu się na newsletter będą Państwo na bieżąco informowani o wszelkich działaniach promocyjnych sklepu MioUnico

Aby złożyć zamówienie bez rejestracji, po skompletowaniu koszyka należy kliknąć przycisk „Zamawiam”, a następnie w rubryce  „Zakupy bez rejestracji”  kliknąć " Złóż zamówienie" . Należy wpisać dane niezbędne do wysyłki oraz zaakceptować zgodę na przetwarzanie tych danych w celu realizacji zamówienia.

Można się także zarejestrować bezpośrednio przy składaniu zamówienia. Po skompletowaniu koszyka proszę wejść w koszyk i kliknąć przycisk „Zamawiam”. Następnie w rubryce " Nie mam jeszcze konta" kliknąć "Zarejestruj się".  Rejestrując się należy podać e-mail, login i hasło, które umożliwi logowanie podczas kolejnych zakupów, niezbędne dane adresowe do obsługi zamówienia oraz zaakceptować regulamin sklepu i zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Przy następnych zakupach, po zalogowaniu, nie będzie już konieczności ponownego podawania danych adresowych potrzebnych do wysyłki zamówionych produktów. 

W każdej chwili mogą Państwo zrezygnować i się wyrejestrować. W tym celu proszę o przesłanie maila z taką informacją na adres: info@miounico.pl

Składanie zamówienia

Składanie zamówień odbywa się poprzez stronę sklepu miounico.pl  W tym celu, chcąc kupić dany produkt, należy dodać go  „Do koszyka”.

W koszyku pojawi się wybrany produkt i informacja na zielonym pasku o pomyślnym dodaniu go do koszyka. Strona pozostaje jednak na tym samym produkcie aby dalej kontynuować zakupy.

Produkty dodane do koszyka można w każdym momencie zobaczyć najeżdżając kursorem na ikonę "Koszyk" znajdującą się w prawym, górnym rogu strony.

Jeżeli chcą jednak Państwo zobaczyć szczegółowo swój koszyk, należy kliknąć na przycisk „Koszyk” lub "do kasy" po najechaniu kursorem na ikonę. Strona przeniesie się do Państwa koszyka. Tam będzie można określić które produkty chcą Państwo kupić w tym zamówieniu, określić ilość oraz ewentualnie, które produkty chcą Państwo usunąć z koszyka.

W tym kroku można też użyć kodu z kuponu rabatowego. Po zaznaczeniu opcji "Mam kupon rabatowy" pojawi się okienko do wpisania kodu. Należna kwota za produkt zostanie wtedy automatycznie pomniejszona.

Jeśli chcą Państwo zakończyć swoje zakupy, należy kliknąć na stronie koszyka przycisk „Zamawiam”. Następny krok to Rejestracja (jeśli kupują Państwo po raz pierwszy) , Złożenie zamówienia bez rejestracji lub Logowanie.

Uwaga: Po zalogowaniu do swojego konta, istnieje możliwość przesłania zakupów na inny adres, niż adres osoby zalogowanej. W tym celu należy zaznaczyć opcję "Inny adres wysyłki" , tuż pod danymi osoby zalogowanej. Podanie nowych danych jest jednoznaczne ze zgodą na przetwarzanie tych danych w celu realizacji zamówienia.

Kolejnym krokiem jest wybranie sposobu płatności i dostawy.

Kwota dostawy jest automatycznie doliczana do zamówienia.

Po wejściu w „ Podsumowanie” pojawią się produkty wybrane przez Państwa, ich ilość, adres dostawy, dane płatnika, forma dostawy, termin wysyłki, sposób zapłaty i całkowita kwota do zapłaty. Na typ etapie, wszystkie wybrane przez Państwa opcje można zmienić.

Sfinalizowaniem zakupów jest kliknięcie przycisku „Potwierdzam zakup” znajdującego się na dole strony, tuż pod kwotą do zapłaty. W ten sposób zamówienie zostaje przez Państwa potwierdzone, a zamówione produkty tracą status „Dostępnych” i stają się „Zamówionymi” przez Państwa.

Po złożeniu zamówienia pojawi się komunikat o potwierdzeniu zamówienia wraz z jego numerem. W zależności od wybranego sposobu zapłaty, pojawi się link do PayPal lub PayU. Możliwe, że nastąpi automatyczne przeniesienie na strony tych serwisów. Jeśli to nie nastąpi, należy kliknąć w podany link aby opłacić zamówienie. Przy płatności standardowym przelewem pojawi się komunikat z numerem konta bankowego, dane firmy oraz tytuł przelewu.  Wszystkie powyższe informacje zostaną także wysłane na podany przez Państwa adres e-mail.

Zamówienie, które klient złożył i nie dokonał jeszcze wpłaty, może anulować. W tym celu prosimy o kontakt mailowy z taką informacją. Prosimy jednak o przemyślane zakupy, by takie sytuacje nie musiały się zdarzać.

Na opłacenie zamówienia Klient ma 72 godziny. W tym czasie przy zakupionym produkcie widnieje napis Produkt niedostępny. Jeśli opłata za zamówienie nie zostanie zaksięgowana na koncie sklepu w ciągu 72 godzin, zostanie ono anulowane i produkt znów będzie wystawiony do sprzedaży.

Jeśli posiadają Państwo kupon rabatowy, mogą go Państwo zrealizować, zgodnie z terminem ważności, w dowolnym zamówieniu. 

Płatność

Akceptowane formy płatności to przelew na konto, płatność za pośrednictwem systemu PayU, płatność za pośrednictwem PayPal ( miounico@wp.pl ) lub przy odbiorze osobistym gotówką albo kartą płatniczą za pośrednictwem terminala SumUp. 

W tytule przelewu należy wpisać imię i nazwisko oraz numer zamówienia (dostępny w mailu potwierdzającym dokonanie zakupu).

Konto bankowe:

ING Bank Śląski

12 1050 1575 1000 0090 7349 9130

Paulina Daria Milanowska

ul.Krucza 5/2

53-409 Wrocław

 

Wysyłka

Podane ceny sprzedawanych produktów są cenami brutto i nie zawierają kosztów przesyłki, które każdorazowo pokrywa Klient. Zamawiając kilka produktów w jednym zamówieniu (także z różnych działów), za przesyłkę płaci się tylko raz.

Koszt przesyłki na terenie kraju zależy od wagi zamówienia. Łączny koszt wysyłki kilku rzeczy wyświetla się po dodaniu do koszyka.

Ceny poszczególnych form wysyłki podane są z zakładce „Koszt dostawy”.

Podane terminy dostaw nie zależą od sklepu MioUnico, są szacunkowe i nie odpowiadamy za ewentualne opóźnienia. Po wysłaniu przesyłki MioUnico już za nie nie odpowiada. Mogę jedynie pomóc w wyjaśnianiu sprawy w momencie zaginięcia przesyłki.

Na realizację zamówienia gotowych produktów MioUnico ma 2 dni robocze. Na realizację indywidualnych zleceń produktów na zamówienie ( personalizowanych )  MioUnico ma do 7 dni roboczych.

Jeśli z przyczyn niezależnych od nas wysłanie przesyłki miałoby się opóźnić, Klient zostaje o tym powiadomiony mailowo.

Sklep internetowy MioUnico nie ponosi odpowiedzialności za zagubione i niedoręczone przesyłki. Tego typu reklamacje należy składać u dostawcy przesyłki. 

Zwroty

Masz możliwość zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Wyjątek stanowią produkty "personalizowane", przygotowane na zamówienie, które nie podlegają zwrotowi.

Możesz też wymienić produkt na inny rozmiar, kolor (jeśli jest dostępny), lub zupełnie inny produkt.

Towar musi być jednak nieużywany, z oryginalnymi metkami i fakturą, jeśli została wystawiona.

Przed ewentualnym zwrotem, proszę, napisz wiadomość w tej sprawie na adres: info@miounico.pl

 

Adres do zwrotów i wymiany:

Daria Milanowska

ul.Krucza 5/2 

53-409 Wrocław

tel. 512 803 016

lub do paczkomatu InPost  WRO222M  ( nr tel. 512803016, e-mail info@miounico.pl)

 

 W przypadku prawidłowego zwrotu towaru, na Twój rachunek bankowy zostanie przelana kwota zapłacona za towar, pomniejszona o koszt wysyłki. 

Firma nie pokrywa kosztu odesłania towaru do sklepu.

Prosi się Klientów o nie przesyłanie towaru listem zwykłym, gdyż te niekiedy giną (sklep nie będzie w stanie zwrócić pieniędzy za towar, który do sklepu nie wrócił), a także przesyłek za pobraniem (takie przesyłki nie będą odbierane). 

Akceptowane formy przesyłki zwracanych produktów to list polecony, paczka pocztowa lub kurierska oraz paczka Inpost.

Reklamacje

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego, który należy spisać w obecności doręczyciela.

Kolory zdjęć na Państwa ekranie mogą się różnić od faktycznych kolorów produktów. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.

Wymiana

Wymianie nie podlegają produkty personalizowane, wykonane na indywidualne zamówienie.

Istnieje możliwość wymiany gotowego (nie personalizowanego) zakupionego towaru na inny rozmiar, kolor lub model w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. W tym celu należy szybko złożyć nowe zamówienie i w „Komentarzu do zamówienia”  zaznaczyć, iż będzie to wymiana produktu.

Wymieniany towar podlega takim samym zasadom jak zwrot towaru opisany w punkcie Zwroty (czytaj wyżej). Musi więc być w stanie nienaruszonym (czytaj wyżej), odpowiednio zapakowany, nie może być wysyłany za pobraniem, itp.

Wymieniany towar należy odesłać po uprzednim powiadomieniu w postaci wiadomości e-mail, na adres podany w punkcie Zwroty

Jeśli natomiast na stronie sklepu nie jest dostępny szukany przez Klienta produkt, to wymiana nie będzie możliwa. Klient może wtedy wymienić produkt na inny lub dokonać zwrotu. W przypadku gdy rzecz zamawiana na wymianę jest droższa od rzeczy zwracanej, sklep poinformuje Klienta o wysokości koniecznej dopłaty po otrzymaniu przesyłki zwrotnej.

Koszty przesyłek w przypadku wymiany towaru ponosi Klient, chyba że wymiana wynika z błędnej realizacji zamówienia, to wówczas pokrywa je sklep.

 

Promocje łączone

W przypadku łączonych promocji, kiedy wysokość zniżki zależy od ilości zakupionych produktów, przy zwrocie produktu obniża się też proporcjonalnie wysokość zniżki.  Np. promocja urodzinowa – każdy produkt to kolejne 8%zniżki. Maksymalnie można kupić 3 produkty i to daje 24% zniżki, dwa produkty kupione- 16% zniżki. Przy zamówieniu trzech klient dostaje cenę – 24%, jeśli odda jeden produkt – dostanie zwrot ceny projektu pomniejszony o 8%, jeśli dwa – pomniejszony o 16%.

Dane osobowe

Rejestracja na stronach internetowych sklepu, złożenie zamówienia, zapisanie się na Newslettera jest dobrowolne i jednoznaczne z wyrażeniem przez klienta zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych w celu realizacji zamówienia i kontaktu zgodnie z polityką prywatności

Dane osobowe przekazywane przez Państwa są przetwarzane przez sklep wyłącznie w celu:

– realizacji umowy i poprawnego procesu wysyłki;

– dla informowania o nowościach i promocjach (przy zapisaniu się na Newslettera).

Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom dla celów marketingowych.

Wszystkie zebrane dane osobowe są  chronione i przechowywane zgodnie z obowiązującym prawem.

Klienci mają prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Zmian mogą Państwo dokonać logując się na swoje konto sklepowe lub  przez poproszenie o dokonanie zmian przez  sklep. Możecie Państwo w dowolnym momencie poprosić o usunięcie Państwa danych, wysyłając maila z taką informacją na adres: info@miounico.pl . W takiej sytuacji adres e-mail również zostanie usunięty z bazy danych.

Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.

Postanowienia końcowe

Sklep MioUnico zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.

Firma nie wyraża zgody na wykorzystywanie zdjęć z kolekcji sklepu bez pisemnego zezwolenia.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl